Smrznuti: Pothlađeni kad je mokro
Jake i Waz prkose ledenoj vodi kako bi sagradili branu. Gabby se upušta u rizik koji bi mogao rezultirati pothlađivanjem. Jermaine i Sarah spore se oko strategija preživljavanja.