Gangsteri iz prašume van
Kako se bliži 60. dan i izvlačenje, lov krene po zlu i dovede do sveopće potrage za ranjenim plijenom. Tim gradi splav, no to bi se moglo pokazati katastrofalnim gubitkom vremena.