Uplašeni i uhvaćeni u Australiji
Laura nađe životinjsko gnijezdo koje ju šokira. Kamperi žurno postavljaju zamke. Patrick i Jermaine sukobljavaju se oko lova. Natjecatelj odlazi kući.