Juan Carrasco postao je moćni direktor u komunalnoj tvrtki i živi u luksuznom kompleksu. Čini se da je sreća napokon na njegovoj strani, sve dok na vidjelo ne izađe skandal iz njegove prošlosti kada je bio gradonačelnik Logroña.