García, supervojnik stvoren za Francova režima i kriogenski zamrznut 60 godina, budi se u sadašnjosti. Uz pomoć Antonije, mlade novinarke, razotkrit će urotu koja bi mogla uvući Španjolsku u novi građanski rat.