Rob Huebel i Deepak Chopra vode filozofsku raspravu o životu i smrti u skeču „Želiš li vidjeti truplo?”. Gary Cole glumi agenta FBI-a koji unovači Bena Schwartza za tajnu misiju u skeču „Grozne odluke – razmjena”.