Rob Riggle i Paul Scheer traže seks na brzaka u drugoj epizodi „Dežurnog vozača”. Tim i Eric (Heidecker i Wareheim) glume u „Ocu i sinu”, skeču o želji odraslog čovjeka da dobije ljubav i prihvaćanje svojeg očuha.