Antoinette protiv Judy
Pratimo uzbudljivi dvoboj Judy iz Connecticuta i Antoinette iz Chicaga. Sve što kupe nakraju će biti donirano humanitarnim udrugama, no samo će jedna od njih doći do pobjede.