Urbani kompleks CityCenter u Las Vegasu
Danny Forster istražuje projekt vrijedan 12 milijardi dolara kojim će se Las Vegas transformirati u uspješnu modernu metropolu i odmaknuti se od svog imidža destinacije za odmor.