Otkrivanje Zlatnog grada
Potraga za El Doradom Joshovo je najzahtjevnije putovanje dotad jer podivljala rijeka dovodi ekipu u opasnost. Najnovije snimke iz zraka otkrivaju izgubljeni grad.