Izgubljeni plijen Butcha Cassidyja
Josh Gates istražuje sve o Divljem Zapadu kako bi pronašao nestali novac Butcha Cassidyja. Tragove legendarnog odmetnika prati u Coloradu, Utahu i Nevadi.