Plummerovo zlato
Josh odlazi u zemlju zlatne groznice u potrazi za izgubljenim blagom zloglasnog šerifa iz Montane. U sklopu istrage Josh istražuje skrivene sustave špilja i otvara rudnik koji je bio zapečaćen više od stoljeća.