Izgubljeni meksički grad
Josh Gates pretražuje Meksiko u potrazi za tragovima o misterioznom usponu i nestanku moćne civilizacije Teotihuacána koja je prije Azteka vladala Srednjom Amerikom. Potraga ga odvodi u podnožje najveće svjetske piramide.