Kad muškarca koji je ubio njezinu kćer tinejdžericu prije puste na slobodu, prividno rehabilitiranog, policajka Luise Berg posumnja da on zapravo ima opak plan za osvetu. Nitko joj ne vjeruje. Ali onda se dogodi još jedno ubojstvo...