Restaurirana poplavljena dvokatnica
Mina i Karen otkrivaju oko 60 cm vode u podrumu svoje nove dvoetažne kuće. Nadaju se da će se sav trud u oronuloj kući isplatiti nalaženjem dobrog kupca.