Ne želeći više da je definira njezina dječja bolest, Joanna dobiva posao iz snova kao voditeljica na kanalu za kupovinu preko TV-a. Kad prva emisija ne prođe po planu, ona donosi hrabru odluku da spasi svoju sudbinu na mreži. Premijera sezone.