Uspavanka za mrtve
Steve i Amy istražuju tvrdnje o osvetoljubivim duhovima koji muče obitelj u Bricevilleu u Tennesseeju. Tijekom svoje večernje šetnje, Amy nalazi duha koji mrzi djecu.