Janova i Timova najveća cirkuska predstava na svijetu
Organizacija 'Animal Defenders International' pomogla je zabraniti cirkuse sa životinjama u 40 zemalja, no ispada da je, do sada, Peru njihova najveća misija spašavanja životinja.