Nakon što joj pristupe s više strana u vezi s traženjem povišenog položaja u DMZ-u, Alma povlači crtu i jasno daje do znanja za koga se uistinu bori. Dok Wilson postavlja zamku svom štakoru, Tenny i Parco dvije su strane između koji je Skel razapet.