Zbog ljubavi ili novca
Aniko i Aspen sučeljavaju se s Georgijem u vezi njegovih namjera prema Darcey. Uz to, između blizanki raste napetost zbog Staceynih neprimjerenih riječi u vezi Darceynih zaruka.