Nakon kasnonoćnog posjeta senatora koji je bio autor zakona o maskiranoj policiji u Oklahomi, agentica FBI-a Laurie Blake odlazi u Tulsu kako bi preuzela nedavnu istragu ubojstva. Daleko odatle, Gospodar Imanja privlači neželjenu pozornost.