Rebrow pokušava otkriti što se dogodilo s Alsu i Agom, ali Kuczer mu oduzima značku i otpušta ga iz policije. Rebrow otkriva da veze s njegovom prošlošću sežu još dalje nego što je mislio. Wiśniak nestaje.