Dobosz otkriva nedosljednosti u iskazima osumnjičenosti. Preplavljen emocijama, Rebrow očajnički pokušava sve okončati, no njegovi planovi iznenada budu osujećeni. Markowski je uporan u svojim naporima da riješi slučaj.