Potraga za zlatnim stolom
Poslije otkrića topa iz 18. stoljeća, Darrell istražuje porijeklo broda. Pismo među Gordonovim dokumentima opisuje olupinu iz 16. stoljeća, povezanu sa Sir Francisom Drakeom.