Dok Arman i Nadia planiraju svoj najopasniji plan dosad, Thony preispituje svoje saveze, osobito s obzirom na to da se Lucino zdravlje pogoršava. U međuvremenu, Garrett se približava osumnjičeniku za Mayinu smrt.