Uvod u misterije
Velma ide na intervju na Kingston, najprestižnije sveučilište u državi. No problem je što dekan želi da ona i ostatak bande otkriju zašto duh Eliasa Kingstona, osnivača sveučilišta, opsjeda Kingstonove učionice.