Big Red Caddy, 1. dio
Richard i Aaron zaključuju da je veće uvijek i bolje, pa riskantno odlučuju crveni Cadillac kabriolet iz 1967. luksuzno urediti u nadi da će time privući kupce dubljeg džepa.