Utrka s vremenom
Ekipa iz garaže Gas Monkey žurno završava Buick za utrku Indy, za klijenta s dubokim džepovima. Usto, jedan kolekcionar nagovara Richarda da mu proda svoj Datsun 280-Z iz 1975.