Brené se bavi nekima od naših najneugodnijih emocija – stresom, tjeskobom, ranjivošću i osjećajem preopterećenosti – prije nego što će rasvijetliti kako nam davanje imena našim osjećajima pomaže da ih produktivnije proživimo.