Dok prisustvuje UFC borbi, Phineas otkriva da je jedan od boraca njegov davno izgubljen, sada potpuno odrasli sin. Drugdje, Freddy se pretvara da je mačka jer mu se sviđa hrana koju poslužuju u skloništu za životinje.