Dan zahvalnosti u stilu Busbyjevih
Dan je zahvalnosti i Busbyjevi slave pomažući onima koji su preživjeli uragan Harvey. Adam i Danielle pozivaju ljude koji nemaju kamo ići da im se pridruže na gozbi.