Ne pokupivši lopticu za golf koja je ispala iz kante koju je nosio čovjek s kičastim kaubojskim šeširom, Larry pokrene bizaran niz događaja tijekom kojega mora ići na zabavu u domu Gila (Odenkirk), poslovnjaka iz svijeta pornografije.