U očajničkoj želji da napuste Jupiterovu kuću, Natasha, Bobbi i gđa Eaves spoznaju da su njihov plan pokvarila ostala djeca stvarajući kaos i uništavajući oko sebe. Bobbi se pak javlja na dugo očekivani poziv socijalne radnice.