PJD čoper - Prvi dio
U OCC-u grade rampu da bi lansirali lutku odjevenu u Juniora preko potoka, dok Junior i njegov tim izrađuju svoj prvi motocikl. Juniorovom se timu pridružuje njegov prijatelj Nubs.