Nova krila nad Aljaskom
Sarah Fraher prvi put leti u 208-ici; Ariel traži galebova jaja, a Erik Snuggerud bori se da bi održao svoj avion u zraku iznad jedne od najozloglašenijih pista na Aljaski.