Duboko zamrzavanje
Era Alaska radi posebnu isporuku pasa za Lancea Mackeyja, četverostrukog šampiona u utrkama saonica sa psećim zapregama. Kako će Jim i Ferno preživjeti najprometniji dan u godini?