Od skromnog djetinjstva u susjedstvu Lapa do prve dame Formule 1, Adriane Galisteu prisjeća se prvih trenutaka svoje veze s Ayrtonom Sennom.
Adriane Galisteu, brazilska slavna osoba i bivša djevojka Ayrtona Senne, oživljava njihovu ljubavnu priču sjećanjima na vezu.