Opekline i izdaje
Ben svojoj obitelji priča o svojoj djevojci Mahogany, koja je 28 godina mlađa od njega. Alina razmišlja o tome da Calebu otkrije svoju tajnu, a Jasmine priznaje istinu Ginu.