Sjeme sumnje
Uplakana Karine priznaje da razmišlja o tome hoće li odgoditi vjenčanje s Paulom. Usto, Rachel konfrontira Jona zbog njegove kriminalne prošlosti, a Ricky kontaktira drugu ženu.