Preko svake mjere
Melyza toplo dočekuje Tima koji se pribojavao njezinog dočeka. Brittany i Yazan obraćaju se jednom savezniku za pomoć. Umorna od Jihoonovih laži, Deavan silom želi saznati istinu.