Pjenušave kupke i obiteljske prepirke
Andrei otkriva tajnu na ponovnom okupljanju obitelji, a Angela se savjetuje s vidovnjakom o Michaelovim namjerama. Tiffany traži od Ronalda da bude čvršći.