Sanjaj, slatko sanjaj
Elizabeth i Andrei imaju novu kuću i pokreću novi poslovni pothvat. Steve i Olga planiraju selidbu u New York za samo dva tjedna. Ben i Akinyi dobivaju rezultate testa plodnosti.