Život poslije života: Tajna Amerika (HBO)
Stručnjaci iz psihologije, spiritualni mediji i obični ljudi raspravljaju o emotivnom i kontroverznom pitanju života, smrti i onog svijeta u dokumentarcu koji vodi Linda Ellerbee.