XXL ljubav (HBO)
U godinu je dana Adrian izgubio preko 120 kilograma. Snažan i strastven u vezi sa svojim novim, lakšim životom krenuo je u misiju da i drugima pomogne izgubiti teret sala. On rabi svoje jedinstvene tehnike da pomogne drugima smršavjeti.