Volim huligana (HBO)
Ona – zrela žena s prošlošću, navijačica nogometnog kluba „Ruch Chorzów“. On – ozloglašeni zatvorenik, huligan i navijač „Śląsk Wrocława“ tetoviran od glave do pete. „Dijele nas klubovi, ali ljubav nas je spojila“...