Ljevičarska frekvencija: Tajna Amerika
Početkom 2004. skupina investitora, uznemirena količinom konzervativnih kontakt-radija u američkom eteru, odlučila je osnovati liberalnu radijsku mrežu. Rezultat toga je „Air America“, a ovaj film dokumentira njegovu burnu prvu godinu.