Vanille: Karipska priča
Vanille, mlada Parižanka koja je nedavno stigla u Guadeloupe, upušta se u avanturu prožetu misterijom, upoznajući slikovite likove i čarobni cvijet.
Vanille, mlada Parižanka koja je nedavno stigla u Guadeloupe, upušta se u avanturu prožetu misterijom, upoznajući slikovite likove i čarobni cvijet. Ovo su praznici koji obećavaju biti bogati preokretima!