Ledeno doba 5: Veliki udar
Scrat pokreće niz događaja koji šalju asteroid prema Zemlji. Sid, Manny, Diego i ostatak stada moraju napustiti svoj dom kako bi se spasili.
Scrat i dalje uzrokuje nered u svemiru, gdje pokreće niz događaja koji šalju asteroid prema Zemlji. Sid, Manny, Diego i ostatak stada mora napustiti svoj dom kako bi se spasili.