Tu sam (HBO)
Dokumentarac HBO Europea predstavlja priče iz stvarnog života koje ilustriraju različite aspekte tretmana plodnosti. Radost ljudi koji postanu roditelji nakon IVF-a i drame drugih koji se nose s posljedicama još jedne neuspjele procedure.