Teška vremena: Izgubljeni na Long Islandu (HBO)
Dokumentarac daje otrežnjujući pogled na stvarnost dugotrajne nezaposlenosti u Americi kroz oči nekolicine stanovnika Long Islanda u New Yorku koji su ostali bez posla u nedavnoj recesiji.